Forældreråd i SFO

I SFO-forældrerådet sidder der en repræsentant fra hver årgang fra 0.-3. klasse.

Valg til SFO-forældrerådet foregår på klassemøderne i efteråret og man sidder for et år ad gangen. Du får både mulighed for at lære andre forældre at kende på tværs af årgangene og være sparringspartner for personalet i SFO’en.

SFO-forældrerådet ligger ca. hver 6. uge, hvor forskellige relevante temaer drøftes, som fx de fysiske rammer, kommunikation, traditioner, økonomi, retningslinjer eller organisering af SFO’en.

To gange årligt mødes skolebestyrelsen og SFO-forældrerådet til fællesmøde, hvor skolebestyrelsen får indblik i SFO-forældrerådets arbejde. Det er også en konstruktiv anledning til at skolebestyrelsen tager sparring på nogle af de temaer, som optager bestyrelsen på det pågældende tidspunkt

Sidst opdateret: 1. oktober 2023