Dit barns sociale udvikling og trivsel

Trivsel er en forudsætning for læring. I et tæt samarbejde med forældrene arbejder vi for, at alle børn skal trives og udvikle sig til at blive selvhjulpne og robuste. I det daglige gøres det gennem arbejde med den gode time og det gode frikvarter med fokus på respekt for hinanden i både sprog og handling.

I løbet af året har vi en masse traditioner, der alle skal støtte op om vores fællesskaber - heriblandt at mødes med vores venskabsklasse. I de mindre klasser er det en tryghed at have gode venner fra større klasser.

Mange klasseråd laver med stor succes en ordning omkring legegrupper, hvor børnene i mindre grupper kommer på besøg hos hinanden.

Vores mål er, at alle børn møder glade i skole og går glade hjem - hver dag.

Trivsel

Trivselspolitik - sådan trives vi og modvirker mobning
    Sidst opdateret: 17. november 2023