Skolestart 2024

Kære kommende forældre
Åby Skole tilvælges af stort set alle forældre i skoledistriktet, når deres barn skal starte i 0. klasse. Det vidner om forældre, der vil deres bydel og som engagerer sig stort i at skabe stærke, lokaltforankrede læringsmiljøer for Åby-børn og unge. Nu er det jeres børn, der står på spring til at starte i skole. Vi står på spring til at tage imod jeres børn og jer.

På Åby Skole har vi mellem skolen og dagtilbuddet et stærkt og velfungerende samarbejde om at sikre en tryg overgang fra børnehave til Åby Skole for jeres børn.

Her på siden kan I finde information og links i relation til jeres barns skolestart på Åby Skole. Siden opdateres løbende, således at vi bedst muligt kan guide jer på vej.

SKOLESTART MANDAG DEN 12. AUGUST 2024 KL. 10:00 - 14:00.

Vi glæder os til at tage imod i vores nye børn.

Når Aarhus Kommune har frigivet datoerne for indskrivning kan du skrive dit barn ind på Åby Skole her nedenfor. Normalt er det i perioden oktober til januar. I den periode kan du trykket på linket nedenfor, og vores samarbejde er i gang.

Indskriv dit barn her
    Vigtige datoer for nye forældre 2024
    Støt dit barn i at blive skoleparat
    Sidst opdateret: 17. november 2023